© copyright s.v.Tivoli
2014-15

(Wedstrijd)verslag - 11

14 december 2014

Eindhoven AV 3 - Tivoli 3 (2-3)

Door onze redacteur Pascal Janssen In een spannende wedstrijd met 2 uitblinkers aan onze zijde pakten wij alweer de volle winst. Tommy was ook deze week goed bezig in de goal en redde ons ettelijke keren. En Fredje deed het fantastisch op het middenveld. Jorn bracht ons halverwege de eerste helft op voorsprong door een puike voorzet van Fredje bij de 2e paal binnen te koppen. Bij rust was het toch 1-1 omdat wij onze kansen niet verzilverden en een voorzet van hun linksbuiten zomaar in de lange hoek over Tommy binnenwaaide. Na rust werden er wat posities gewijzigd en Eindhoven werd sterker. Via een kopgoal kwamen we zelfs achter te staan, we konden de angel niet uit hun aanval krijgen. Ondanks de vele kansen scoorde de blauw-witten niet meer. Tommy en de paal waren een niet te nemen obstakel. Jorn bracht ons via een geweldige kluts op gelijke hoogte en stormt zo de tivoli-topscorers-top-tien binnen. Jaffa bezorgde ons de volle winst. Farid, die ons vandaag uit de brand hielp, gaf een mooie bal op Marc, diezelfde Marc ging diep en gaf af op Jaffa. Jaffa moest per se naar zijn links maar rondde toch goed af in de korte hoek. Drie punten op een naaste concurrent voor de top 3... Klasse mannen.